reklama

Faul Telekomu pre ich dobrého zákazníka

Je piatok, prichádza večer, končí sa posledný pracovný deň týždňa. Moja pevná linka od Telekomu je od stredy 25. januára nefunkčná a budú sa s jej uvedením do prevádzky zrejme zaoberať najskôr v pondelok.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (8)

Nedodržal som bohužiaľ predsavzatie jednať sa o objednávke a zmluve výhradne v mne najbližšej liptovskej predajni Telekomu.
V predchádzajúcom týždni telefonoval nejaký díler Telekomu (neskoršie som zistil že z Košíc), ktorý si zistil, že na mojej zmluve platnej pre pevnú linku a DSL prenos pre internet končí k začiatku apríla viazanosť s tým ,že ako verného zákazníka ma treba odmeniť a to tak, že v novej zmluve dostanem za rovnakú úhradu viac služby. Súhlasil som vypracovaním návrhu novej zmluvy, ktorý som predpokladal následne obdržať emailom na preštudovanie.
19. 01 som obržal SMS s nasledovným textom „..ďakujeme za prolongáciu služby Internet L a Doma L, objednávka č. ... . O spracovaní objednávky budete informovaný. Už v tomto texte boli nepravdy: nový stav môže nastať až po uzatvorení novej zmluvy, nešlo o prolongáciu, pretože v súčasnej platnej zmluve mám služby Doma M a Internet M. Bez podpisu písomnej objednávky, nebol podľa mňa nikto oprávnený považovať objednávku za uplatnenú.
V rámci nefér konania dílera Telekomu došlo ku tomu, že namiesto zaslania návrhu textu novej zmluvy na vyjadrenie zákazníkovi, bola rovno 25. 01. asi v 13,30 doručená zásielka dvoch balíčkov s novým hardvérom – rútrom pre VDSL prenos a blokom externých batérií k mobilu. V svojich 77 rokoch už mám snáď nárok na sem tam sklerotický výčin, ktorý som tu práve vykonal. Až keď som doma prezeral zásielku, mal som v ruke mnou nepodpísanú kópiu návrhu zmluvy a tie dva balíčky. Domnieval som sa, že mám kópiu zmluvy podpísať a vrátiť odosielateľovi. V texte zmluvy bolo uvedené, že budem platiť namiesto doterajších 18 UER mesačne 30 EUR minus 6 počas doby viazanosti a minus ďalších 6 EUR prvé tri mesiace novej doby viazanosti.
Toto bolo v rozpore s dohodou po telefóne, že nebudem platiť viac a novú zmluvu som preto nemohol prijať. Na druhý deň 25. 01, som doobeda naštívil Telekom L. Mikuláš a protokolárne som vrátil dodaný hardvér - rúter a blok batérií. Pritom som sa dozvedel, že blok batérií bol dodaný ako darček bez evidencie.
Aké bolo moje zdesenie, keď som následne zistil,že moja pevná linka a internet sú nefunkčné. Po konzultácii na linke Telekomu 0800123456 som konečne s hrôzou pochopil, že som už zmluvu podpísal považujúc papier za potvrdenie prevzatia jedného z balíčkov, bez preštudovania, no pre ktoré určite nebolo podmienky za prítomnosti ponáhľajúceho sa šoféra doručovateľskej služby, Teda ihneď znova bežať na Telekom L. Mikuláš a urobiť písomné storno novej zmluvy. No a teraz, hoci storno bolo krátkou cestou rýchlo doručené na ústredie Telekomu, uvedenie linky do pôvodného stavu bolo zadané servisnému technikovi, ktorý sa tým bude zaoberať až keď na nňa príde rad. 

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Som verným zákazníkom Telekomu preto, že naša Tesla Liptovský Hrádok a ja ako jej zamestnanec, sme roky žili z príjmov za dodávky telekomunikačnej techniky.
Zostávam takto celý nadchádzajúci víkend bez fungujúcej pevnej linky a s nefunkčným internetovým pripojením. Platí takto „pravidlo“ č. 3 anglických diplomatov „Žiaden dobrý skutok (vernosť Telekomu) nesmie zostať neprotrestaný“ (pravidlo č. 1 „Manželka a šéf má vždy pravdu“, č. 2 „Pravda sa priznáva len v nebezpečenstve smrti“).
Nikdy viac jednať sa po telefóne o objednávke alebo o zmluve.
 

Miroslav Nesrsta

Miroslav Nesrsta

Bloger 
  • Počet článkov:  115
  •  | 
  • Páči sa:  33x

Pôvodom z Brna na Morave; dôchodca, žijem na Liptove od r. 1965. V aktívnom veku konštruktér v odbore IT.Blogovanie robím v rámci intelektuálnej aktivity 3. veku so záujmom porozprávať sa o témach spoločného záujmu. Zoznam autorových rubrík:  filozofia, politika, ekonomikavzdelávaniekultúraautoSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

75 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu